“Ağız bakımı sadece bir zorunluluk değil, yaşam kalitesini artırmak için bir seçimdir” Dentiste' ile premium deneyimin keyfini çıkarın

Dentiste' Nighttime

Yapılan araştırmalar, ağız kokusunun %90’ının ağız içindeki sorunlardan kaynaklandığını göstermektedir. Bu sorunun en yaygın şekli, özellikle sabahları ortaya çıkan ağız kokusudur. Her sağlıklı birey, gece boyunca tükürük üretiminin azalması ve iyi temizlenmemiş ağız içindeki bakterilerin gün boyunca tükettiğimiz gıdaları parçalaması nedeniyle fizyolojik olarak sabahları ağız kokusuyla karşılaşabilir. Bu durum, mutsuz eden bir kötü nefes ve ağız tadına neden olabilir.

Dentiste' Sensitive

DENTISTE Nighttime Sensitive Diş Macunu, SLS, GLUTEN ve PARABEN içermeyen yumuşak formülü ile diş ve diş eti bakımını sağlar. KNO3 (potasyum nitrat) içeriği ile diş hassasiyetini azaltarak her yaş grubundaki bireyler için uygundur. Ayrıca, gece boyunca ağız içindeki bakterileri inhibe ederek sabah oluşan ağız kokusuna karşı etkili bir koruma sağlar. Xylitol içeriği ile doğal tatlandırıcı özelliklerini taşır.
Image link

Dentiste' Nighttime Herbapeutic Diş Macunu (120gr)

Pompalı diş macunları, geleneksel tüplerden farklı olarak;
Dozaj Kolaylığı: Pompalı sistem, her kullanımda belirli bir miktar diş macununu dozajlamayı kolaylaştırır. Bu, gereğinden fazla veya eksik miktarda ürün kullanma olasılığını azaltır.
Temiz ve Düzenli Kullanım: Pompalı diş macunları, tüplerdeki gibi sıkıştırılma veya dağılma riski olmadan temiz bir kullanım sunar. Bu, ürünün düzenli ve hijyenik bir şekilde kullanılmasını sağlar.

DENTISTE' Premium & Natural White Diş Macunu

DENTISTE Premium & Natural White Diş Macunu, beyazlatıcı özelliklere sahip formülü ile dişlerin beyazlamasına ve diş minesinin güçlenmesine yardımcı olan NANO-HIDROKSİAPATİT
içerir. Bu sayede daha sağlıklı ve daha beyaz bir gülümseme elde etmenize yardımcı olur, dişlerinizin doğal rengine kavuşmasına destek sağlar. Beyazlatma işlemi sonrasında dişlerin iyileşme sürecinde kullanılması önerilen bu diş macunu, 2 hafta düzenli kullanıldığında dişlere parlaklık kazandırır.
Image link

Dentiste' Premium Care & Prebiotic Concept Ağız Sağlığını Güçlendiren Diş Macunu

Dentiste Premium Care Diş Macunu, prebiyotiklerle desteklenerek geliştirilmiş bir formülle ağız florası dengesini korur ve ağız sağlığını güçlendirir. Bu diş macunu, ağız içindeki tükürük kalitesini artırarak keyifli bir ağız bakımı sunar. CPC, Çinko ve Florür (1000ppm) içeren özel formülü ile DENTISTE Premium Care & Prebiotic Concept, özel ihtiyaçları olan ve ağız bakımına yoğun bir şekilde ihtiyaç duyan kullanıcılar için geliştirilmiş etkili bir diş macunudur.

Dentiste' Çinko ve CPC’li Ağız Gargarası

Ürünün Benzersiz Ürün Kontrol Haznesi, kullanıcıya ayrı bir kap veya ölçüm aleti kullanmaya gerek kalmadan kolay kullanım imkânı sunar. Ambalajın gövdesine hafifçe basıldığında kontrol haznesine istenilen miktarda ürün dolması, pratik ve hızlı bir kullanımı mümkün kılar. Bu özellik, ürünün kullanımını daha kullanıcı dostu ve efektif hale getirir.

Postbiotikli Ekstra Ferah Ağız Spreyi

DENTISTE’nin Postbiotikli Ekstra Ferah Ağız Spreyi, ağız hijyenini destekleyen ve ferahlık hissi sağlayan bir üründür. Bu ağız spreyi, özellikle ağızda oluşan kötü kokudan rahatsızlık hissi yaşayan kullanıcılar için tasarlanmıştır. Ağız kokusuna en hızlı çözümü sunan Dentiste’ sadece 3 saniyede ferah bir nefes sunar.

Dentiste' 6580 Super Premium Soft Diş Fırçası

Dentiste 6580 Super Premium Soft Diş Fırçası, 6580 adet süper hassas temizleme kılına sahip özel bir fırça başıyla tasarlanmıştır, bu da nazik bir fırçalama hissi ve kapsamlı bir temizlik sağlar. Yoğun kılları, en zor ulaşılan bölgelere bile etkili bir şekilde temas ederek diş ve diş etlerinize etkili bir temizlik sunar.

Dentiste' Nighttime Herbapeutic Diş Macunu Seyahat Seti

DENTISTE Nighttime Herbapeutic Diş Macunu Seyahat Seti, gece boyunca oluşan ve ertesi sabah ağızda kötü kokuya sebep olan bakterileri engellemeye yardımcı olur. Dişleri beyazlatırken uyku sırasında korumayı destekler. FLORÜR, GLUTEN ve PARABEN içermez, sebze ve meyvelerde bulunan doğal bir tatlandırıcı olan Xylitol içermektedir. Dentiste’ Nighttime Herbapeutic diş macunu, özellikle sigara ve kahve tüketimi fazla olan kişilere, sağlıklı dişlere ve ferah bir ağız kokusuna sahip olmanın verdiği güven hissini arzulayan herkese tavsiye edilir. Kullanıcıların %93’ü, ürünü ilk kullandıkları anda etkisini gördüklerini belirtmiştir. Fırça ve diş macunundan oluşan Dentiste Nighttime Seyahat Seti ile ofiste, tatilde, gittiğiniz her yerde ferahlık hissini yanınızda taşıyın.

Dentiste' Kids Portakal Aromalı Diş Macunu

DENTISTE Kids Portakal Aromalı Diş Macunu, içeriğinde florür, koruyucu, SLS, SLES, triklosan, paraben, alkol ve renklendirici bulundurmayan doğal formülü ile güvenli ağız bakımını sağlar.İlk dişten itibaren kullanıma uygun olan bu diş macunu, yutulabilecek kadar güvenli yapısıyla diş ve diş etlerini nazikçe temizler. Ayrıca, Postbiotik Teknolojisi sayesinde ağız florasındaki yararlı bakterileri destekler.

Dentiste' Junior Karışık Meyve Aromalı Diş Macunu

Dentiste Junior Karışık Meyve Aromalı Diş Macunu, sadece ağız sağlığını desteklemekle kalmaz, aynı zamanda çocuklar için lezzetli bir deneyim sunar. Asit erozyonunu azaltır,
pediyatrik diş eti hastalıkları ve iltihaplarını önlemeye yardımcı olur. Plak, leke ve tartar oluşumunu engelleyerek çocukların ağız sağlığını korumaya odaklanır.